5.
Otrzymalam list z prosba o stawienie sie na komisariacie lokalnej policji celem odebrania papierka poswiadczajacego brak kryminalnych informacji o mojej osobie. Nie mialam czasu sie pofatygowac, maz mnie wyreczyl. Papierek mam przyniesc na rozmowe. Termin rozmowy podany zostanie w oddzielnym pismie.

6.
List z informacja o terminie rozmowy ku naszej radosci nadszedl blyskawicznie. Radosc jednak nie trwala zbyt dlugo gdyz okazalo sie, ze szanowny departament do spraw naturalizacji wyznaczyl termin na dzien w ktorym rozpoczynamy nasze hawajskie wakacje. Wylatujemy o poranku w najblizszy piatek, oznaczalo to przelozenie tego jakze waznego spotkania na inny termin.
Telefon na infolinie. Maz udziela odpowiedzi na wszelkie pytania. Wola mnie do telefonu. Slysze w sluchawce pytanie o moje dane, speluje imie i nazwisko, podaje numer sprawy, numer zielonej karty, numer A(alien). Pani pyta czy wyrazam zgode na to by maz byl upowazniony do prowadzenia dalszej rozmowy. Zgdoe oczywiscie wyrazam. Spotkanie zostaje odwolane, mamy czekac na list z nowa data spotkania.

7.
Otrzymujemy list potwierdzajacy skasowanie spotkania, szczegolny dotyczace nowego terminu nadeslane beda niebawem.

8.
Istotnie ‘niebawem’ listonosz dorecza kolejna koperte, tym razem z nowa data.
Rozmowa odpedzie sie w piatek 2 listopada o godzinie 9:00.

No to najwyzszy czas sie zaczac uczyc… moze lezac na cieplum piasku z majtajem w dloni znajde motywacje do nauki…
:-)


Comments

Naturalization – step 5 & 6 & 7 & 8 — 4 Comments

  1. buahahaha, wiesz może w wysokiej temperaturze wiedza wtopi się w Twój umysł :D

  2. Ano sie nie uda, bo zeby glosowac trzeba byc zarejestrowanym na kilka tygodni wczesniej. Wiec juz przegapilam. Za dwa lata kolejne wybory – do kongresu, a po drodze liczne propozycje do przeglosowania, wiec okazji do oddania glosu bedzie wiele.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *