Life is just too damn short to spend time on Facebook!

Takie życzenie mam: żeby Facebook zniknął z wirtualnej przestrzeni.

NA-ZA-WSZE!!!


Comments

Favorite Quotation — 7 Comments

  1. nie rozumiem dlaczego akurat Facebook doprowadza Cie do szalu?

  2. “Zawsze” pisze się razem, a czemu ma zniknąć, zawsze można się wykasować.

  3. Wiem, ze sie pisze razem, ale to mialo byc takie sylabizowane NA-ZA-WSZE!:-)))

  4. Nie, Facebook nie doprowadza mnie do szalu. Ogolnie nie lubie tego wynalazku, chociaz wiem, ze niektorzy nie potrafia bez niego juz zyc… i chyba dlatego go nie lubie:-)
    Czasami ludzie wypisuja tam takie skrajne gupotki, tego tez nie lubie:-) Czasami dowiaduje sie rzeczy o ktorych nie chce wiedziec, tego tez nie lubie.
    Jasne, ze wystarczy na niego nie wchodzic – tak wlasnie robie – nie wchodze:-)
    Ale co gdy znajomy/znajoma chwali sie tam ciekawymi zdjeciami, ktore chce obejrzec? Wchodze, gapie sie na zdjecia, a potem czytam i…. nie lubie:-)

  5. A moze Pani nie lubi po prostu ludzi i ich komentarzy, a nie samego Facebooka ?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *